KOMMUNIKATION

Reducer liggetiden med den rette markedsføring og PR

Der udvikles stadig flere og flere nye boliger og konkurrencen om fremtidens boligsøgende stiger i takt hermed. Det stiller krav til markedsføringen. Det betyder først og fremmest, at man skal være skarp på målgruppen, for at komme i mål med salget eller udlejningen uden lange liggetider.

Målgruppen skal afdækkes, fanges og motiveres til at tage beslutningen om en ny bolig. I Mesura arbejder vi med alle faser fra målgruppeanalyse og strategi til implementering og konvertering. Vi er med fra A til Z, hvis I har brug for det.

I den indledende fase skaber vi indsigt i målgruppen. Vores arbejde er baseret på viden om fremtidens forbrugere og boligsøgende, dybdegående analyser og demografiske data.

I de næste faser handler det om at udarbejde en kommunikations- og marketingsstrategi, der skaber kendskab og tiltrækker målgruppen til åbent hus. Her arbejdes der typisk med flere segmenter på forskellige platforme. Vi arbejder især digitalt med blandt andet Google Adwords, Facebook, Instagram, men kommunikere også offline.

I sidste fase handler det om konvertering. Det er her målgruppen skal motiveres til at købe eller leje. I denne fase har vi i samarbejde med mæglerne fokus på konceptet for selve udlejningen eller salget. Det vil sige præsentationsmateriale, processen og kundeoplevelsen.